Hoe weet ik of jullie mijn order hebben ontvangen?

U ontvangt van ons een email waarin de order bevestigd wordt.


Moet ik lang wachten op mijn bestelde producten?

Nee, afhankelijk van het bestelde product kunnen wij binnen 2 werkdagen leveren. Exclusieve vloerkleden van bijvoorbeeld Aventura hebben een levertijd van ongeveer 8 weken. Gordijnen hebben een levertijd van 10 werkdagen. Wanneer u gemiddeld 7 werkdagen aanhoudt zit u veilig, u wordt altijd op de hoogte gehouden.


Hoe weet ik wanneer ik mijn producten kan verwachten?

U krijgt van ons een datum door wanneer het bezorgd wordt.

 

Retouren

Omdat uw bestelde vloerbekleding speciaal voor u op maat is gemaakt, kunt u de op maat gemaakte producten niet retourneren, behalve in het geval van productiefouten. 
Klachten over productiefouten en/ of onze dienstverlening worden tijdens werkdagen binnen 24 uur opgevolgd met een inhoudelijke reactie. Uw klacht heeft een uiterlijke doorlooptijd van 14 dagen.

Geringe in de handel gebruikelijke en/of technische onvermijdelijke afwijkingen in kwaliteit, afmetingen, kleuren, finish en omlopen van de pool (shading), kunnen geen grond opleveren voor klachten.

Wij zijn niet gehouden tot vergoeding van bedrijfsschade of enige andere schade, door koper geleden of te lijden, ten gevolge van vertraagde of ondeugelijke levering danwel gebreken aan geleverde zaken, tenzij er sprake is van opzet of grove schuld onzerzijds.

Bij producten die gebruikssporen bevatten of beschadigd zijn door de klant wordt een waardevermindering verrekend.

 

Retourneren

Wilt u de overeenkomst ontbinden, kunt u ons hier binnen 48 uur na ontvangst van op de hoogte stellen. De producten en/of artikelen dienen in de originele verpakking en in goede, ongebruikte staat te worden geretourneerd. De verzendkosten voor de retournering komen voor uw rekening. De factuurwaarde van desbetreffende producten/artikelen worden tegen retournering aan u gerestitueerd, exclusief de verzendkosten.

Transportschade

Ook indien er onverhoeds schade is ontstaan tijdens het transport, kunt u een foto van het desbetreffende  product/artikel aan ons doen toekomen. Als hieruit blijkt dat het product/artikel onbruikbaar is geworden, zullen wij het product/artikel opnieuw aan u toesturen. Melding van schade moet binnen 48 uur na ontvangst aan ons kenbaar gemaakt worden.